Az ÚMVP Irányító Hatóságának 9/2009. (II.26.) közleménye szerint a 2008-ban benyújtott, majd jóváhagyott támogatási kérelmek vonatkozásában a gépjárművek elvárt arculati elemekkel való ellátását az ÚMVP Irányító Hatóság (IH) átvállalja.

Az ÚMVP IH felhatalmazásával az arculati elemek elhelyezését az FVM VKSZI Társadalmi Kapcsolatok Igazgatósága koordinálja, a jelenlegi szakaszban 400 jármű felmatricázását pedig az FVM VKSZI együttműködő partnere (ügynökség) között fennálló közbeszerzési keretmegállapodás értelmében az ügynökség végzi. A munkálatok hét régiós helyszínen, a kedvezményezettekkel egyeztetett időpontban fognak zajlani.

Ezúton kérjük mindazon kedvezményezett önkormányzatot, önkormányzati társulást vagy nonprofit szervezetet, akik a gépjárművet már beszerezték, hogy a kapcsolatfelvétel és a további részletek egyeztetése céljából küldjenek e-mailt az alábbi adatok feltüntetésével a falubusz@umvp.eu címre:

1. Kedvezményezett neve
2. Felelős kontaktszemély neve
3. Felelős kontaktszemély mobiltelefonszáma (ennek hiányában vezetékes telefonszáma)
4. A támogatás segítségével beszerzett jármű gépazonosítója, gyártmánya és pontos típusa
5. 1-1 digitális fénykép a jármű négy oldaláról (összesen 4 db fénykép)

Együttműködésüket előre is megköszönve mielőbbi jelentkezésüket várjuk, a buszok mindennapi használatához pedig sok sikert kívánunk!

FVM VKSZI Társadalmi Kapcsolatok Igazgatóság

Cikk megosztása